jo wanne bi on topp

jag åt just årets första lussebulle. kändes jävligt bra! och drack chocklad-te. asgott.
Var också hemma hos sebastian tills nyss, och han är sinnessjukt bra på blockflöjt! det visste jag inte. Jag visste inte ens att man kunde vara bra på det.
lussade också idag, gick seriöst över förväntan faktiskt, bra för oss!

ibland orkar jag inte riktigt trycka på rätt tangenter, oftast när jag är trött som nu, och då kan det se ut såhär:
nu orkat jag itne ritkgit  t5yycka p rätt knappapr

anrtänkagde så jag sägerc brar godnattt

jag önskar att jag var emma watson

Kommentarer
Postat av: norran

jag önskar att jag var ruppan grintan

2010-11-29 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0