moscow

Nu sitter jag och äter frukost i min soffa och lyssnar på klezmer music. Tofu och frukstsoda. Min kosthållning är fantastisk!
Jag sov med hund i sängen, i mammas och pappas sovrum. Jag orkade inte sova själv i mitt äckliga rum som känns som en fängelsecell. Fast jag tycker mycket om mitt rum egentligen.
Nu har jag också packat till piteå, ska dit och spela på PiteFolkfestival. Och se andra generationen live!!!?! KEBABPIZZA

Och jag måste några saker.
Jag måste plugga ett år på gymnasiet i ryssland och lära mig ryska och spela rysk folkmusik.
Jag måste komma in på musik på midgård.
Om jag inte gör det så måste jag och Nora tågluffa genom Estland, Lettland, Litauen, Ryssland, Vitryssland, Polen, Armenien, Serbien. Mina favvoländer! Lika bra att bilda en ny generations Svarta Handen är man ändå är i Serbien tänker jag, liksom för kul!

Hejdå vi hörs!





Kommentarer
Postat av: luddee

tror inte att dina måsten lät så kul. förutom möjligen midgård då.

ps. jag vill ha min toast. ds.

2010-11-19 @ 15:51:38
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/
Postat av: undrande

Vad är andra generationen?

2010-11-19 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0