om en liten man med stora skidor

ensam i huset. Pappa i afrika, mamma i tyskland, stackars lilla barn.
Nej jag ljög. Asskönt och jättevärt, hur bra som helst att slippa familjen! On top of the world!!
men sebastian for hem för en stund sen, kunde han ha stannat? nu är jag helt ensam, dricker te och sitter på en stol som jag suttit på ett tag nu och lyssnar på väärt och håkan. dricker te till middag halv elva på kvällen för att jag är för lat för annat!
JUSTE JAG SÅG JU HARRYP IGÅR! jävligt bra!! 5 av 5 as, asasasasasbra!!! Och emma watson är kanske världens snyggaste kvinna, skåda bara skönheten. ännu snyggare i filmen dock,mmm





Kommentarer
Postat av: SSSEEEBBB

Faktist helt galet snygg!!!

2010-11-19 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0