we can fly, say it again

känns bra att jag ena stunden lyssnar på disco och känner mig hög på livet för att i nästa stund ligga på soffan och lyssna på deppmusik och stirra i taket och försöka lista ut vad i helvette detta liv ska vara bra för. Känns bra. känns mentalt friskt.
jag har så jävla mycket jag borde göra men inte gör för jag orkar inte, vilket gör mig ännu mer stressad och deppad och jag vill dö, men sen kommer jag fram till att jag bryr mig inte för jag är så jävla obrydd och tänker att Måns Zelmerlöw ända har rätt liksom, love is all we need blabla
och på det sättet svänger det.

Anders min saxlärare ringde just mig, bara för att fråga hur jag mådde för att han visste att jag var sjuk. Jag blev helt glad inombords, han är den snällaste och omtänksammaste jag vet.

En sak jag har gjort idag är reflekterat över lyrik.
Kunde ha låtit intelektuellt om det inte var whenever, wherever det kretsade kring
är det bara jag som tycker om detta?

Lucky that my lips not only mumble
They spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountains
Lucky I have strong legs like my mother
To run for cover when I need it

hon talar till mig

Kommentarer
Postat av: luddee

variation från svennelivet får man ju av att just ligga och glassa i solen

2010-11-24 @ 15:49:31
URL: http://www.pappersdrake.devote.se/
Postat av: emmycool

han är helt perfekt. e:arna sa att han såg ut som en häst. mina öron började nästan blöda, så vacker så otroligt vacker han är.

2010-11-24 @ 18:45:37
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0