YTTRE RYMDEN 1

jag orkar absolut inte med mig själv nu, snälla jag vill vara någon annan bara tills imorgon bitti?
aja FINNS INTE MYCKET ATT GÖRA ÅT SAKEN!!
borde kanske ha gjort åtminstone litegranna på någon av alla de hevlettes saker jag måste göra, men nej. inte börjat. legat i sängen med benen mot väggen i flera timmar och lyssnat på musik istället, jag vet inte hur man gör för att skapa sig ett värdigt liv och det är dagens sanning.

jag och min bästis Nora Paulina Karlsson när vi skrattar, vackraste synen jag skådat
jävligt tur för mig att jag har henne, annars hade jag varit en outsider helt ensam, jävligt jobbigt det hade kunnat bli.

Kommentarer
Postat av: Gustafo

Ho har se fint leende

2010-11-29 @ 23:28:28
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: nora

Cis, jag kan trösta dig med att jag inte heller gjorde NÅGOT av grejerna igår. Jag åt på max och lyssnade på biiiirds flyying higghh you know how i feeeel. Vi är söta när vi asgarvar.

2010-11-30 @ 07:59:54
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0