i am in misery

Jag och min Noomi Rapace drog till ica klockan tio i tio och köpte chips och dip igår kväll.
(Jag slösade 20 spänn på gräddfil och dip, trots att jag inte kan äta det. MEN ALLT FÖR MIN KÄRA NOOMI)
Chipsen var iallafall goda. Vi satte oss utanför ica och åt, det var kul.
Jag spenderade typ en kvart på att försöka samla mod till att hoppa över dom där pelarna vid ingången, ni vet. När jag till sist hade samlat tillrcäkligt med mod och utförde detta så ramlade jag och skrapade knäna. Det såg dumt ut.
Sen kom det en psykopat och lämnade tidningar, lite obehagligt. Vem lämnar tidningar på ica galv elva på en lördagkväll? Och han körde i typ trehundrafemtio kilometer i timmen. Kul Typ.
Sen kom psykopat nummer två. Hon postade ett brev och frågade om vi ville ha skjuts i hennes skåpbil.
Det ville vi faktiskt inte, nej tack, kanske en annan dag.
Sen drog vi hem till mig och drack blossa-glögg och mandlar och russin och såg Dead Poets Society.
Jag säger bara, se själva. Inte helt fel.
OCH JAG VAR SÅHÄR SÖT OCH UNDERBART GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0