Somebody pinch me

god kväll.
Jag tänkte bara ligga här i min säng och dricka kaffe och säga lite saker.
Skolsköterskan. Vad vill hon? Vad är hennes strategi? Jag hittar liksom inga svar. Är hon ironisk?
Hon skickar lappar via kerstin, säger att hon "vill höra hur jag mår", mvh skolsköterskan med okänt motiv.
11.25 skulle jag infinna mig hos henne. Jag infann mig inte.
Och ibland ignorerar hon mig. Spelar hon svårfångad? Varför? Jag är inte intresserad.

Och Kerstin JL, ett fall för sig. Hon är ju som ett plåster. Vad, exakt, vill alla?

Jag ligger och lyssnar på sweet Beyoncé och dricker kaffe och känner hur det snurrar i min skalle.
Sweet sweet, lyssna.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon är en svårfångad flirt! Lägg bazz..

2010-10-08 @ 08:55:55
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0