Vi är som flugor i smöret på någon annans kalas

Hejhej.
Igår såg jag och nora på bra tv!
När vi kom hem satt min mamma och såg på Harry Potter och de vises sten. Helt själv. På vhs.
Det tyckte jag var kul.
Vi satte oss hursomhelst där och såg slutet på en väldigt bra film. Älska HarryP! Jag vill gråta och dö samtidigt varje gång jag ser filmerna eller läser böckerna för att jag så dödligt gärna vill leva i trollkärlsvärlden.
Det finns få gränser för vad jag skulle göra för att gå på hogwarts.
Sen såg vi iallafall Harry Potter och hemligheternas kammare också, för vi fick liksom inte nog.
Eller såg och såg. Vi somnade efter typ en kvart.
Sen väckte nora mig mitt i filmen och sa att vi borde gå och lägga oss. Vi somnade om.
Sen vaknade jag precis innan slutet och väckte nora och sa att vi borde gå och lägga oss. Det gjorde vi.
Nora sa "jag ser mycket fram emot den här natten". Det var roligt. Sen somnade vi.

Hon kommer tillbaka om fem timmar, vad gör jag tills dess? Stänker in mig på mitt rum och lyssnar på Lasse och dricker kaffe och drömmer om ett sabbatsår.

hon är min bästa kompis och hon är helt okej och jag älskar henne sannerligen

Kommentarer
Postat av: emmycool

vad roligt, då ska jag fortsätta försöka göra dina dagar! hehehehe...



bra då har vi en deal! förbered dig på ett liv fullt med mesighet, varenda dag tills du dör. hehe till exempel det där du vet fast som jag inte vågar (och förmodligen aldrig kommer våga) göra nånting åt.



burger king är kind of kung... home of the whoppers! det är synd, fast inte lika synd som weekday hehehe materialist-emmy

2010-10-02 @ 17:04:17
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0