2:37

Ligger och kollar på skräck/sci-fi i min ensamhet en fredagnatt, nämligen debatter starring Jimmy Åkesson.
Kanske det obehagligaste jag sett.

Citat av en av jimmys vänner som jag gillar:
"Det bor några invandrare i en by här som vi inte har något alls problem med, de är jättetrevliga och snälla, de har anpassat sig till oss och lärt sig svenska och hela köret, jättebra människor är det faktiskt."


Jag såg förresten den sorgligaste filmen jag någonsin sett idag, 2:37. Se den.
Jag var nämligen inte i skolan idag, jag var hemma och pluggade biologi och såg på tv istället. Ägggddddeee.

Det är underskattat att ligga hemma i soffan och se på tv när andra är i skolan och plågar sig själva.

Dagen har faktiskt varit jättebra, bara så alla vet. Glad.








Kommentarer
Postat av: lotta

2:47 är fett sorlig.. ah. btw älskar icacindy :D

2010-09-17 @ 13:18:24
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0