53ñ0r¡t@





lite techno-fotografier med stans bästa kamera,
tillhörande folkuniversitetet ursprungligen,
väldigt bra minsann,

Idag hade vi orientering, eller inte. Inte jag och nora. Vi kände att tid är en prioriteringsfråga.
Vill man ut och orientera i spöregn i två timmar så får man, men vi kände nej. Det vill vi inte.
Vi satt inne och var NO-nerds/fatsos och åt godis och chips och pluggade
nervceller och dess uppgifter i CNS (CentralaNervSystemet) och PNS. (PeriferaNervSystemet) för den som är inbegripen i dessa kretsar av Biologi-intressen.

Jag tog blod-status idag, det var kul. Hon stack fel i min arm, det gjorde ont. Sen bytte hon arm och sa "hoppsan". Nu har jag plåster i båda armvecken och borde klippa mig oh skaffa ett jobb. Korvmakare, jättekul att komma på nya korvar!! Det bästa jag vet!!!
Nu drar vi till midgård


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vi borde ses någon gång eller va? Vad tycks?

Åh du lyser upp min skoltid med ditt bloggande, haha. Har upptäckt att man kan skolka och faktiskt vara närvarande samtidigt; läsa kuligta bloggisar istället för att skriva tråkiga uppsatser om kärnfamiljen. Waha. Och om man sen kommenterar en massa bloggar så ser det iallafall ut som att man skriver något! Jag är bäst, borde ställa upp som sveriges första kvinnliga president. Eller, som sveriges första president överhuvvetagget! Waha, är som sagt bäst. Hejdoo!

2010-09-22 @ 09:15:49
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0