i´ll have my way with you Frankie

Jjag är sjuk i min mage. Inte asroligt. Inte veckans höjdpunkt.
Igår sysselsatte jag mig mest med att se på tv och dricka buljong. Inte så himla mycket annat faktiskt.
Buljong och varma koppen-soppor är ändå det enda jag kan äta, men det blir lite enformigt.
Jag och Sebastian såg Gremlins också, så obehagligt dålig film! Helt cp! Se den inte, dagens tips!
Eller se den förresten, den var lite kul. Jag ändrade mig.

Idag har jag hittils druckit två koppar te och en kopp buljong, vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Jag har så himla många saker jag borde göra. Så. himla. ansträngande. Hata!!

Fast jag och Sebastian ska se I rymden finns inga känslor idag. En alldeles perfekt syssla på en regnig söndag i mitt liv! ÄLSKA ICA-CINDY


är inte det här en underbar kvinna så säg!



Kommentarer
Postat av: luddee

gremlins är ju sjukt bra

2010-09-12 @ 12:24:22
Postat av: Nora som tänker på att so:n inte komer att gå så bra idag, men whatever

Hon är SÖT! Såg ett program på tv igår där hon var med! svinnice!!

2010-09-14 @ 07:33:21
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0