Judy and the dream of horses

Inatt tänkte jag prioritera.
Jag borde plugga biologi. Jag pluggade imorse, igår natt, igår dag och dagen innan igår, men jag måste plugga. lite mer. Egentligen.
Idag blekte jag Noras hår, åt mitt livs första rullpizza, målade naglarna blåglittriga samtidigt som jag åt kolasnören och hade på mig en björklöventröja, och pluggade biologi.
Nu ligger jag i sängen i samma björklöventröja och lyssnar på Belle & Sebastian
och tänker inte göra någonting annat.

det här är en manet. Visst är den ljuvlig. Den vill jag att ni ska titta på nu. En manet.


Kommentarer
Postat av: Lotta

förlåt att jag störde dig och sebastian :(

och DU MÅSTE SÄGA MARIMEKKO FORTFARANDE. Om det redan har hänr måste du säga det nu :( ba såru vet!

2010-09-27 @ 09:49:46
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0