orkar inte komma på en rubrik

hejhejhej.
idag är det bra väder. solen skiner, fåglarna kvittrar.
Jag blev arg när jag såg att det var bra väder imorse. det är slöseri på sol, eftersom att denna dag sög. sol är en bristvara.
jag kände redan från sekunden jag vaknade att dagen sög. otrevligt med sådant, för då finns det inte mycket schans till förbättring.

dagens upplägg:
06.29. Vaknade. Varför så jävla tidigt? Kände att dagen sög.
Fram till ungefär halv åtta låg jag sedan på madrassen på golvet och drack kaffe och spelade gitarr och lyssade på kent.
07.40 gick till skolan. solen sken. det var jobbigt.
08.05 kom till skolan. det var också jobbigt.
Sen var allting däromkring och fram till ungefär 13.00 jobbigt.
Fast emellanåt har jag skrattat hur mycket som helst och ramlat ner på golvet och skrikit. Det var kul. Jag skrattade ut mig patetik.
Sen slutade vi. Då tog jag mig en solskenspromenad till ica. Köpte två 1,5liters pepsi. Hahaha. Jag tror att Praktikant Peter i kassan tyckte att jag var lite cp. Det tyckte jag med. Men hon före mig i kön köpte icas egna pulvermos, 25pack, så fan heller att jag var mest cp i kön.

Sedan dess har jag suttit i sängen, druckit pepsi, och konstaterat att jag är patetisk.

dagens bildserie:
exakt lika rolig som jag ser ut har jag känt mig idag. alltså jävligt.

sen kan man ju lägga ut en bild där man ser ut som ett glatt cp,

även om man känner såhär. tjoho.
lets återgå till pepsi.

Kommentarer
Postat av: malle

men tack ann!

(är det OK eller?)

jag har inte rört min trumpnatrumpet på hela sommaren....kanske är dax nu?

kanske rentav ska spela efter jag har tryckt på skicka.....ja, så får det bli!



och bytheway. haru hört att det har varit inbrott i sannas hus??!?!!??!?!?!?!??!?!



MMVH mallle :-) :-D

2010-09-01 @ 18:08:23
URL: http://momenttoarise.blogg.se/
Postat av: Gustaf

DU ÄR GULLI

2010-09-01 @ 19:42:56
URL: http://kollaen.blogg.se/
Postat av: Sebseb (om ni tycker att jag är nörd säg till) Jonsson

Finfina bilder :) Men duuu? Var det verkligen så värdelöst hela tiden? Jag har Haft finfint hela dagen typ!!! Borde dock öva sax! Jag kommer att bli dålig om jag fortsätter såhär! Var på ett väldigt kul möte ikväll!! Taggar jazzfestivalen! Chick Corea kommer! Hans låt Spain är asnice! Och hans låt Got A Match är askul att spela! Måste spela spain med någon! Sen borde jag arra Sigrid och småfolket! Sen behöver jag någon svår, väldigt nice jazzlåt att lära mig!

2010-09-01 @ 22:19:15
Postat av: Anonym

DU E SÅÅÅÅ SÖT, HEHE<3

2010-09-02 @ 19:52:44
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: lotts

hahah asså åh cece älskarey

2010-09-04 @ 12:56:23
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0