varför är inte verkliga livet lite mer som HSM?

Jag ligger i min säng, dricker te och lyssnar på radio.
My life would suck without you sjöng hon just.
Asasdålig låt.
Oj vad ofta jag bloggar. He. Jag ljög.

IDAG ÄR DET VAL. Spännande på allvar. Ska på valvaka med mina homies, kommer äga! Eller okej, det kanske kommer suga, beror på resultatet. Vi får se!

I fredags blev jag bjuden på restaurang av en kille jag verkligen gillar, det ni! Den lyxen har inte alla flickor, inte. Men alla kan ju inte ha det jag har, givetvis.
Det var underbart mysigt! (om jag normalt sett brukade göra smileys eller hjärtan på min blogg skulle jag gjort ett här,)
Och igårkväll såg vi förresten på High School Musical 3, bra grejer! Och blandade egen Blue Keld! Blanda kolsyrat vatten och Fun Light Berries, smakar exakt som mirakeldrycken blue keld, dagens tips.


Nu:
Fireflies.
Också en asasdålig låt.
Jag ska byta kanal nu.




Kommentarer
Postat av: Han som bjöd på middag.

<3

2010-09-25 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0