i guess i new it all along, i guess i expected this song

läste min dagbok från i somras, lyssnar på ane brun och känner mig som en fånge i mitt eget hem.
mina dagböcker gör mig paranoid, ane brun gör mig nostalgisk,
jag mår inte bra när sebastian är borta, så är det alltid, vad pinsamt, jag klarar mig inte själv

om två timmar kommer hans familj och hämtar mig och så åker vi någonstans, piteå typ, och firar hans farmors födelsedag, blir astrevligt <3
nu ska jag göra något produktivt, typ en kopp kaffe, sen ska jag packa, sen ska jag dricka kaffet, sen ska jag packa mer, sen ska jag göra något annat bara jag gör något för att göra igenting gör mig väldigt orolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0