kvällens sex punkter

1 ååh kan livet sluta vara så jävligt mot mig? orkar inte internet. onödig jävla uppfinning. sabbade mitt liv.
ps palla googla sitt eget namn ds.

2 nee skojja livet leker! det var vår idag. jag fyller år snart. jag har mat på bordet, en familj, sweet vänner, en underbar pojkvän och... livet i behåll. än så länge. det är ändå det grundläggande som krävs liksom

3 ps jag tänker köpa jävligt mycket aktier när jag blir rik!! ds

4 pspsps kan det inte bara bli varmt? kan jag bara få slippa alla mina jävla bekymmer? kan skolan bara brinna upp? helst? det vore life? kom igen?

5 kan inte bestämma mig för om jag är glad eller ledsen eller arg eller whatever

6 det är något mer jag vill ha sagt men vad? jag vill lyssna på romantisk musik och baka. och ha ett sweet sweet liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0