kan det bli sommar någon gång elelrlerlelrlerereer


en asfin animation jag just skapade med två fina bilder på sebastian jag hittade! <3 det är mig han smsar med faktiskt <3

doktor kosmos var underbart!!! det var fantiastiskt. och jag fick skaka hand med Uje två gånger. !!
kan ju ej exakt beskriva hur fantastiskt det var med ni får gissa.

just nu sitter jag i sebastians kök, han och hela hans familj har åkt till jobb och skola men jag har sovmorgon så jag sitter kvar här. jag börjar egentligen nio men jag avrundar uppåt så vi säger tio.
jag vill egentligen stanna här hela dagen, jag känner mig febrig och har ont överallt men jag har kollat två gånger denna morgon och jag har 36.5 typ. Fast jag är asvarm. vet ej varför.
jag och sebastian spenderade gårdagen med att bland annat göra tomatsås och ha disco, och jag gjorde en fin upptäckt, nämligen att han är bäst på att dansa! kanske ett resultat av hans buggkurser som liten haha
han har iallafall discosjälen inom sig

nu ska jag dricka apelsinjuice och se på tvåan. kul!

ps. om ni ska skriva något negativt om någon (lärare) på internet, använd inte för och efternamn. inte. en. bra. idé. bara ettt tips av alldeles egen erfarenhet ds.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh! fint!

obs, sista= sant!

2011-04-05 @ 14:30:09
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur gör man sånna där bilder? :O

2011-04-05 @ 14:53:26
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0