vgd

hej! <3 mina kompisar säger att min blogg är för deprimerad! <3 hihi <3! nu är det framöver världens gladaste, roligaste, trevligaste, charmigaste, sötaste, jävligt underbaraste positiva blogg!!! QUE DIVERTIDO! <3

ne skoja. f u

idag är det en väldigt solig dag.

åå jag vill skriva något positivt men hela min vecka har varit sämst och den här dagen börjar sämst och sebastian åkte till fjällen imorse och ska vara borta hela veckan på både min och hans egen födelsedag och jag vill bara åka dit. eller ta honom tillbaka.
haha vad jag gnäller det är bara en vecka. men snälla? kom tillbaka?

och skolan dräper mig.

men helt ärligt så gnäller jag mycket i onödan. mitt liv är typ bäst. bara att jag är på lite dåligt humör ibland. typ. nu.
nu ska jag gå och göra något bäst, typ spela elgitarr lr nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0