bamse & den flygande mattan

igårkväll och inatt spenderades på jordens bästa ställe, sebastians stuga, och det var ett värdigt avslut på sommaren
men det känns sjukt att det är slut.
imorgon börjar jag skolan, och jag har kollat schemat och det är jävligt härligt!!
ikväll åt familjen och sebastian på en resturang vi alltid åt på när vi bodde på ålidhem, chaplins, världens bästa, och ägaren kände igen oss. det var tio år sen var var där. känder fint
sen såg jag och sebastian på bamse och den flygande mattan och garvade ihjäl oss, det är fan det roligaste jag sett, förtjänar 8 oscar för bästa ljud- och bildeffekter

nu har sebastian precis cyklat hem, jag målar jag naglarna och ska se in treatment. behöver stilla mitt psyke
älskling tog datorn och lekte med hjärter dam

jag är inte sämre


Kommentarer
Postat av: Hjärter Kung

Inte nådigt tjusiga personer på bild!!! Älskade Hjärter Dam! <3

2011-08-21 @ 22:02:14
Postat av: ludvig

lejonet i flygande mattan är ju helt jävla sjukt!

2011-08-21 @ 23:20:32
Postat av: cecilia

ludvig: JAG VET! leo är helt och hållet galen

2011-08-23 @ 06:43:15
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0