go ring them bells

hahaha det finns typ ingen låt gör mig gladare än den vackraste musiken dvs det här. har skapat en spellista för denna låt endast - vackraste musiken. ååå vad bra den är i ca 38 sek. sen suger den. har nu lyssnat på de 38 första sekunderna typ sju(hundra)gånger. minns när jag och nora hittade den och ba fan vad fin. den påminner oss om vårat lyckliga mellanstadium i livet. mellanstadiet.

idag ska jag åka till myrorna och förhoppningsvis köpa möbler till mitt rum som sen ska flyttas ut till mitt hus. byggde klart stommen på huset igår, ser lite huslikt ut nu. sen ska jag kanske köpa något fint att ha på min pojkväns konfirmation för tråkigt nog har jag redan visat min finaste klänning för hans släkt jättemånga gånger, och fått många komplinanger för den, men pga detta kan jag inte ha den igen. då blir den uttjatad
och jag måste också baka en tårta tills söndag, känns som ett svårt projekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0