hoppas ni tycker ja är intressant . . . :)

Gillar du någon nu? Ja, många

Gillar du att vara singel? Är inte det

Gillar någon dig? alla i världen

Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? Ja

Är avstånd ett problem? Både och

Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? han är det

Måste han/hon ha samma intressen? något iallafall

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? Idag efter skolan tror ja

Har du hånglat med någon av samma kön? Ja

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? Nej

Hånglat med fler än 5 pers? Inte samtidigt

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Inte samtidigt

Gjort något riktigt dumt? Never stupid only smart

Gjort något du verkligen ångrar? Ångrar inget lol

Varit nykter på nyårsafton? Nej min mamma har supit mig under bordet varje år från när jag var nio månader, det är därför jag är lite efterbliven

Åkt ambulans? Nej

Gjort nåt olagligt? Allt i hela världen

Blivit polisanmäld? Lol alla coola har väl dt

Fått din mamma att gråta? Öh hon grät när jag föddes

Slagit ner någon? aa men det var länge sen, anna sojka och hon förtjänade det

Skämts över dina föräldrar? aldrig/mycket sällan

Skämts över dig själv? Ganska ofta

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Ständigt hög

Dricker du? ständingt full

Vilka kläder sover du i? Inga

Vad hatar du verkligen? standardsaker

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Har chans på alla

Är du ensam nu? Har ju hunden

Vill du gifta dig? Vet inte tänker ofta på det

Vill du ha barn? Ja idag helst. ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag och sebastian

Såg dig gråta? typ alla imin klass när jag fick E på matteprovet<3

Fick dig att gråta? Min egen intelligens <3

Du delade en cigg med? Greta

Skällde på dig? vet ej

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja

Kramat någon? ja

Pussat någon? ja

Köpt någonting? ja

Sjungit? pratar aldrig sjunger alltid

Saknat någon? jorå

ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt kär i? tre kanske. eller nej två eller vad vet jag

Vad tycker du om kärlek? "Vi står alla maktlösa inför Kärlekens portar" - Erik Alfred Sahlén

När kramade du någon sist? Igår

Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt för att bli kär? Nej..... eller kär vet jag inte. skulle kalla det besatt det jag brukar bli

Kommer du alltid att vara singel? 4ever young

Har du bra självförtroende ? O.o

Kuk eller fitta? din mammas :pPpPp


Kommentarer
Postat av: nokriss

du glömde : "Det är sanningen." på alfreds dikt!!!

fett kul ja garva

2011-12-06 @ 20:05:44
URL: http://diosmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0