ingenting är nog tills vi kan beröra varann

det jobbigaste i mitt liv just nu som jag kan tänka mig är att sammanfatta helgen. men varför skulle jag göra det det är ju min blogg ingen av er behöver läsa jag skriver endast för mig själv inte för er. ok ljög jag vill att ni ska läsa. jag vill att ni ska påverkas av mina åsikter och tycka precis som mig. så att allt kan bli som jag vill, såklart
varför skulle jag annars skriva
här
iaf spelningen var härlig, det spelades in och lät bra, blir ev. en liveskiva av det hela
träffade ett gäng från rumänien som vi eftersoftade med. basisten hade spelat med björn skifts, cornelis vreeswijk, mm. alla sög sa han. hihi
är lite sliten men vad gör man
alltså varför gjorde jag det jag helst av allt inte ville jag är cp
existens maximum

Kommentarer
Postat av: cec

GRATTIS TILL E PÅ MATTEPROVET GUMMAN!!!!!!!!!! KÄRLEK!!! <3<3 <3<33

2011-12-05 @ 13:54:31
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0