duböga/grönöga

jag e frisk nu. efter ungefär tretusen milligram bamyl koffein i brusform och... mårten! <3333
vi hade ju som spelning ikväll och jag improviserade inför publik för första gången, var kul, sen såg vi väärt, himla mysigt
Och axel som spelar trummor i glesbygd'n spelade bas, fett fin och underbart groovy. Och sen......... MÅRTEN!!! Saxofonisten i glesbygd'n var där och jag.ll lackade ur min bana såattsäga
Han är den mest underbara fröjden för ögat, liksom en näst intill religiös upplevelse, han är så sjukt jävla mysig på scen, helt jäkla sjukt underbar man. (finns en fantastisk bild på honom på glesis hemsida i bara kalsonger, värt en titt,)
jag borde ha sagt till honom hur galet jävla bra deras nya skiva är. det borde jag. Det är obeskrivligt bra.
fjärde spåret = perfektion.lyssnar på den just nu MMMMM

LYSSNA PÅ DEN!!!!
det här var undefär mina olika känslor när jag såg mårten.... först AAAAAAAHHHHH

sen.... KISS ME BABY inge knas bara vänskapligt you know ? <3

sen..... varför är inte jag han??? sur

sen.. KOLLA HÄR MÅRTEN MINA ÖGON ÄR RÖDA


Kommentarer
Postat av: cissi

här kännde inte jaaagg deg, <3 saknade dig då<3 puss <3

2011-12-18 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0