give peace a chance

Grattis Egypten! underbart att människor faktiskt kan göra en skillnad för sitt folk, känns liksom som att sånt dog ut för typ femtio år sen men tur nog inte. Det gav mig hopp om mänskligheten. det kändes väldigt fint.
om ni inte har förstått någonting om egyptens frihetsrörelse så googla.

jag vaknade med mina ögon igenklibbade och helt knallröda, och nu ser det ut som att jag har gråtit hela natten. fint.
jag har asont i huvudet och hela kroppen och missbrukar nässprej, men jag måste blir frisk tills ikväll. he he

jag såg förresten nyss ett sjukt sjukt intressant och bra program om john lennon. åh vad skulle jag inte göra för att ha levt under hippierörelsens tid,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0