varför gjorde hon det

umefolk var jävligt bra, ni som inte var där missade något. tacka judarna för partyklezmer!!
i lördags var  också på min mormors begravning. Det var väldigt fint. jag sjöng. det var förhoppningsvis okej fint. sen lärde jag känna min kusins flickvän som kan tala med djur. hon skriver en bok om det nu. det är faktiskt sant hon kan det, har vittnat till det själv!! vi pratade om sånt där som ingen annan i min närhet bryr sig om. kött.
min kusin kan stå på händer. och göra armhävningar samtidigt. på en hand. jag har sett det

tagga loss!!!!!!!!!!:

torsdag: fristad!!!
18 mars: GLESBYD'N och väärt!!!!
?????: Ume Open: DOKTOR KOSMOS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0