stora tal är bra att ha 1

insikt numero uno: men har alltid något att vara arg för. man borde inte ens ifrågasätta en arg människas ilska, för i dagens samhälle finns det alltid något att bli jävligt arg över. min nya ursäkt
(det e int adhd, de e den kinesiska politiken osv)

idag har jag:
börjat 08.10, bildligt talat. 09.20 bokstavligen
sjungit på skolan för allra första gången
varit lika allmänt episk as allways
spelat melodica
haft roligt
haft tråkigt
blivit sjuk
kysst någon
dissat någon
gjort rakt emot mina teoretiska preinciper ass fucking allways

godnatt

Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeeeeej

ett svar: jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med dig. fast bästa låten just nu är barbra streisand- duck sauce. lyssna på den, väärsta party

2011-01-27 @ 21:39:30
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0