so raise your voice and sing along with me when I'm singing "I'm so happy how things turned out to be"

HEJ det var längesen!! Blogg.se har inte funkat på cpdatorn, och det har varit jobbigt för jag har haft så himla mycket jag har velat säga! Men nu har jag glömt det mesta. Men jag har en hel del bilder som jag kan visa vid ett senare tillfälle när jag orkar psps.
Vi kom till colorado nyss, vilket känns himla bra trots att det är tio minusgrader och grått, till skillnad från californien som var 25+, palmer och beach2010. Jag gillar dock de här människorna mycket mer, så det känns bara bra, och vi ska ju tillbaka till californien om en vecka typ. Plus att det här huset inkluderar typ fem badrum/spa och en utomhus-jacuzzi.. inte helt fel...........!!!!!!

om några timmar är det nyår här med. hos er är det redan nästa år. ni lever i framtiden, faktiskt. vad händer? är det invasion av rymdisar? jordens undergång? Zombie-apokalyps?
Jag kanske visar er en bild på min fina nyårsoutfit om jag känner för det, för den är ganska fin. Modebloggerskan_95

Nu ska jag sätta mig vid den obehagligt stora flatscreen-tvn med blu-ray och se toy story med bror och kusin, och ta mig en drink från MIN minibar.


Förresten, visst brukar man säga att ett nytt år kan bli början på något nytt? Det vill inte jag. Jag vill ha mitt liv precis som det är.
Tack för den känslan, jag älskar er innerligt.


Eddie Vedder - you´ve got to hide your love away

Kommentarer
Postat av: Gustaf

lägg upp en bild på minen!!!!!!!!!!!!!! nu. / noiraq

2011-01-01 @ 13:45:12
URL: http://kollaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0