we could sing and dance around ´cause we know we can´t be found

yo. får känslan av att det var ett tag sen. Men jag har inte haft internet på en vecka snart, så det har hänt en del i mitt superdupermegaspännande liv!!!
jag har varit på disneyland och ska tillbaka dit igen på torsdag! Och ett sanningens ord - disneyland är underskattat big time. Jävligt bra ställe!
Nu har vi campat på stranden i Orange County i några dagar, sweet life och varmt och jag gillar att tänka på att ni är i skolan när jag solar på beachen i Californien, hehe
fast jag kommer hem snart. Känns hur bra som helst.
fast skolan får mig att vilja spy och dö och jag orkar inte, men det är typ värt det.
Jag älskar er och träffar er snart!!! typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar oss typ och träffar oss snart!

2011-01-12 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0