bubamara

hemma. har mycket att säga men vill inte eller orkar inte berätta allt.
bodbysund, stugan, var underbart såklart! vi badade hela tiden, var uppe på nätterna och såg en massa film, love actually och andra kärleksklassiker. lycka att vi båda tycker om kärleksfilm. men vem gör inte det.
vi bastade och badade mitt i natten, näck med hans syskon, jag tyckte att det var familjärt!
jag  duschade en gång. i tio minuter. tvättade håret i havet annars. livet var precis som det alltid borde vara, ultimat.

jag sparar ut håret på kroppen förresten, det är skitkul! har inte haft håriga ben på flera år och det är lovely. man sparar en massa tid och jag gillar det ursprungliga människostadiet, det passar mig tror jag. härligt liv!
men nu är jag ensam, sebastian åkte imorse och nora åker om några dagar. då är jag helt ensam. men jag ska jobba så något gör jag iallafall.
jag ska minsann lyckas ha roligt ensam. nu ser jag på in treatment men min käre pappa, hejdå

JUSTJA JAG GLÖMDE SÄGA AT HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA VAR EEEEPIIIISK

jag hittade ett halsband i badrummet

det är en skitglittrig nyckelpiga i orange glas och guld

men ser sjuk ut när man visslar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0