[ ]

fuck! angry inlägg unly 4 U bitches!!
slutade jkobba igår, helvettes fitta så skönt det var!! fast för framtida arbetsgivares intressen i min s.k. blogg ska jag inte klaga på jobb för då kanske jag inte blir anställd. på mcdonalds eller whatever
hur som så åkte jag och köpte pizza och trocadero och ät det + glass + chokladsås opch hade typ ensamfest och såg på teve. slutade med att jag såg kommunismens förlorade värld. det var intressant och bra
sen var jag jävligt mätt och sen sov jag

vaknade imorse 07.49 och sen dess har jag gjort inget. fuck vad tråkigt jag jar haft!! förutom när jag såg ett program om giftiga djur i nordamerika och ett asbra program om psykopati. det var kul.
nu ska jag på ica fan vad roligt det ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0