GLAD ISRAELDAG!

jag har fått en jätteextrem linje mellan min bleka och min mindre bleka hud och jag hatar bikinilinjer mer äv livet självt det är så jävla sämst :( solade topless och lyssnade på mohombi och drack fanta exotic och var fett deluxe men asså bleka boobs :( hatare :( men va gör man :(

jag har iallafall haft en händelserik vecka. på gott och ont. mest gott

juste hell, glömde helt bort att fira israeldagen idag!!!! eller islamdagen eller wtf :( fuck it :(
två dagar sen total freeedom, freeedoooom, freeeeeedooom oh ye FFREEEEDOOM!!!!


Kommentarer
Postat av: emmy

tacks, får jag lov att säga att jag kommer sakna niorna? för det kommer jag

2011-06-15 @ 13:56:19
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0