Lisa's kissing men like a long walk home

sett på ice age 3 och shrek 4 med sierra, sovit, nyst och fått grönt lasse-slem i hela mitt ansikte, fått snor i mitt öga, och gråtit snor, de senaste dagarna har jag faktiskt gråtit snor i ena ögat nästan oavbrutuet, vet inte vad det betyder.
jag har också ritat konturer av vilda djur som siera fyllde i med rosa färg. i typ tre timmar. sne somnade jag. sen åt jag glass. allt som allt en härlig dag
tog mig igenom gårdagen med 38 graders feber och dödslängtan, men det var kul. efter ett par värktabletter var det kul.
glad långhelg

Kommentarer
Postat av: ludvig

brukar aldrig skratta för mig själv, men "grönt lasse-slem" var tamefan riktigt roligt

2011-06-03 @ 14:50:02
Postat av: cis

sv: jag skrattar också sällan för mig själv, därför vet jag vilken komplimang det är att du gjorde det, man tackar!

2011-06-03 @ 20:15:13
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0