du vet vem som sköt vem i kriget

glesbygdn var underbart. magiskt,
. såklart, dom är ju fucking glesbygdn!!!
och väärt var också otroligt bra. såklart. som vanligt.
gaia-kollektivet var inte så bra. hehe. han var ascool och söt me, inte bästa DJn precis. jag skulle gjort det så mycket bättre!! sorry om han läser detta. men han var ändå ganska bra. halvbra. Fattade bara inte att kman inte kan dansa till typ bob marley. men jag tror han fattade det tillslut
som ni förstår har min helg varit asgrym, bortsett från all underbar musik så har jag och nora bara legat inne och sett på dåliga filmer, ätit övermänskligt mycket superchips, gjort typ.. hur många var det? sjutton? asroliga filmer. sjuuuukt nice
och sebastian var här hela kvällen, och då är livet alltid bäst.

ps glesbygdn, om ni läser detta, vilket jag vet att ni gör ibland, tack! för att ni är det absoluta musikaliska känslomaximumet i mitt liv, det är inte lätt att uppnå den titeln

imorgon; en ny dag. nu: dricka te och lyssna på p3 sen sova och sen skola åh helvette aja LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0