folkmusik för folk som inte kan bete sig som;

har idag känt många olika känslor. bland andra:
nervositet. vet ej för vad, typ livet. på ett spännande sätt. komma det som komma skall,
jävlig livslesshet. ville knarka ihjäl mig halva dagen.
entusiasm. jag och nora for till skolans musiksal och spelade några timmar för att vi kände att vi ville,
kärlek. till min älskade pojke. ingen beskrivning nödvändig
irritation. blev irriterad på tusen saker. nu för att jag glömde min mobiljävel på skolan, fitta
coolhet. hade på mig mina coolaste solglasögon och ba stekte. livet är vackrare med solglasögon på
musikaliskt känslomaximum. låg på golvet i totalt mörker och lyssnade på glesbygd'n.
en oidentifierbar, ungefär glad känsla. känns bra att ha livet framför sig. sommaren. livet.
lust. ?
komma de känslor

bob hund




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0