jag är snittet på din handled, jag är repet runt din hals

varförvarför går det inte att lägga in bilder?!?! jag har sjukt jävla heta bilder jag vill visa. nora och alfred strippade. inte friskt sexigt. ni får se någon annan gång. på egen risk.....
iallafall i helgen så har jag varit på lottas och yasmines gemensamma födelsedagsfest? visst var det så? det var iallafall sweet ett tag. he. lördag dag var inte nice.
lördag kväll var kul, nora och alfred såg melodifestivalen hos mig (?), och sen kom sebastian. som sen väckte mig klockan åtta på morgonen. helt normalt
idag har jag haft magkatarr, varit på folkkök, varit med nora och sebastian och. vet inte. JUSTE ringt till hemavanhotellet där glesis spelar, och imorgon får jag veta om jag överhuvudtaget på något sätt i världen kan komma in. om inte dör någon.
och på onsdag har vi nationella i biologi. det får gå som det går. helvette vad dåligt det kommer gå. det blri bra!!
fast jag hade faktiskt alla jävla rätt på svenska läsförståelse-nationella. lite smart är jag allt. någnstans.

imorgon = bad = fuck = dubbelfuck =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0