nobody puts baby in a corner

var astrött, sur, ledsen och på ett instabilt humör redan från början. satte mig vid bordet och tänkte ta itu med ett c.a 20 sidor långt häfte om konsumentekonomi. Ja, ni läste rätt. så jävla intressant ämne att man bara vill ligga med det. nej. slutade med att jag rev sönder hela häftet i tusen bitar, kastade dom åt olika håll, grät och ville döda. eller dö. vilket som. tagga livet.
ett + =
jag fick mvg på min teknikuppsats och min svenskauppsats på nationella provet. kul för mig som är så jävla intelligent. hahahahah jag e best
drev. nu ska jag fortsätta att vara jävligt miserabel och tycka synd om mig själv och gråta och se fram emot en överjävlig fredag. jag har iallafall en fin tröja med en enhörning på mig, alltid kul med enhörningar

Kommentarer
Postat av: Lotta

MVG PÅ TEKNIKEN? Okeeeeeej, och du säger att jag är bättre i skolan än dig hahahahahahahaha

2011-03-25 @ 09:28:48
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Lotta

sv; hehe homies kan man ej säga jag ba hehe du är fett snygg hon ba eh tack. det är våran lilla kärlekshistoria. Eh.

2011-03-25 @ 09:35:10
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0