tiden som gick för sakta, och melodin som drev dig stum

jag är less på att det inte går att lägga in bilder. aja jag är ju jävligt obrydd så det får väl vara så.
som jag förutsett med min inre spåkula så sög dagen. kuk. och jag var så jävla trött att jag inte kunde gå rakt och ramlade. noqris trodde jag var full. trodde jag med.
sedan ungefär mitt på dagen har jag också haft en mördande huvudvärk och ville döda allt ljus. Resulterade i att jag nu legat ett tag på min sjäng i totalt mörker och insjuknat i glesbygd'ns beroendeframkallade konst och ätit mandarin.
<åh nu hör mitt öra perfektion. det finns allvarligt inget bättre än det här.
Vem behöver kunna saker om fittiga hemkunskapsuppgifter egentligen? Jävliga so-redovisningar, matematik och diverse? det är ingenting i jämförelse med den övermäktiga intelligens, konstnärlighet, insikt eller onaturliga förmåga som krävs för att skapa det här underbara. om jag kunde skapa något ens i närheten av detta jag nu hör så skulle jag vara typ den bästa människan. näst efter glesbydnarna själva då. kanske inte lyckligaste men bästa. för total lycka också skulle jag också kräva sebastian och mina vänner. fick jag allt det skulle jag vara lyckligast av er alla.
nej förresten, inte riktigt. för att vara riktigt jävla lycklig behöver jag:

få makt.
det behöver jag för att jag ska kunna förändra samhället. utan någon som helst makt är det svårt.
få ha kvar mina älskade. som sagt.
kunna skapa något lika vackert som denna perfektion jag lyssnar på.
ha roligt.

det är vad jag kräver. det är inte lite men det är mina mål.
men det är inte vad jag ska jobba på nu för nu ska jag ligga kvar i mörkret och drömma mig bort lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0