no americano

har nu suttit och läst folks gamla bloggarkiv från typ augusti 2009. det är det roligaste jag kan göra på en söndagkväll. för jag är så jävla intressant.!
i torsdags var jag med lotta, det är jag för sällan och det var astrevligt. han ska rädda mig från mitt liv säger hon, låter kul
i fredags gjorde jag och sebastian pizza. det var vi bra på. och såg på pokémon och kollade på mina pokémonkort. ärligt talat en jävligt bra tvserie. squirtle <3
igår. ? vad gjorde jag igår? eee var det igår jag var med sebastian? ja. förvirrad
i fredags då, då såg jag och mitt jävligt glada kompisgäng på matrix. och gustaf var ovanligt jävla askul!!
idag har jag och nora hängt på bc i ett par timmar och varit på hamnis på folkkök, och typ
vet inte. gjorde vi något mer. typ inte. asgarvade på busshållplatsen.
jävligt kul att veta allt jag gjort i veckan!!!!
det är torrt ute. då vill man åka enhjuling. och lägga sig helt naken på varm asfalt. och diverse annat
förresten har jag ett riktigt problem. ett riktigt.
jag och nora ska till usa till sommaren. okej QL!½!! tänker ni. JA STÖRT KUL men sebastian har konfaläger. e fyra veckor. jag vill vara i usa exakt den tiden han är där, så jag jag hinner ta vara på vår korta lediga tid tillsammans. fattar ni velllllll, men det går inte. jävla sabotage: nora ska till italien samtidigt, det är dyrare, vi kan inte få gratis inträde till disneyland. och då kan man lika gärna dö
hur ska jag lösa det här? det är övermäktigt. hjälp mig snälla.

ps om någon människa där ute i cypervärlden vill följa med mig på buss och bo ensamma i stuga i hemavan och se glesbygd'n och väärt den 18 mars så är du varmt välkommen. ingen jag känner vill nämligen göra detta med mig. jag är alldeles för jävla äventyrlig för mitt eget bästa,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja e fett på att åka dit /gurris

2011-03-07 @ 07:55:49
Postat av: ludde

det är 18 års åldersgränsizz på glesbygd'n och väärt. tyvärr

2011-03-10 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0