brutalis


idag har jag pluggat fysik i flera timmar. det gjorde mig trött i kropp och själ. men nu är jag klar.
är också trött för jag drömde en jävligt brutal dröm. vaknade och kunde inte somna om på typ en timma. den handlade om en man som sågade i lik och åt på dem, medan hans dotter stod bredvid och skrek och grät. det var inte kul.alls.
igår drömde och först att en fågel i en bur började brinna och när jag till sist lyckades släppa ut den så flög den in i ett fönster och tog livet av sig för att den hade så ont. fågelns vinge hade smält fast i kroppen. det var också asbrutalt. samma natt drömde jag också att en kvinna födde ett barn som hon på något sätt var fruktansvärt missnöjd med och hon ville att det skulle dö. sen lämnade hon sin man ensam med den lilla flickan och deras treåriga dotter som dom hade sedan tidigare, men mamman hade förhäxat pappans ena hand så att den skulle försöka döda det nyfödda barnet, så han kunde omöjligt ta hand om barnen. det var superbrutalt. pappan var helt panikslagen. kul att jag är mentalt frisk

men jag fick också tillbaka ekonomiprovet idag, är nöjd, kommer få vg i slutbetyg, känns bra

IKVÄLL BLIR DET GARDEN PARTY!! WEYWEYWEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0