:D

igår: spelade jag sax i fem timmar, kastade jag ett äpple på en fjärdeklassare, såg jag på trassel med SIERRA GRACE MILLER! <3 min faster, hennes man och deras barn kom igår från Los Angeles, CA U.S.A och det är helt underbart!
dom jag var med i usa i julas!
hon här:


och resten av hennes familj. och tro det eller ej, hon är typ sötare nu. helt omöjligt men sant.
hon och hennes mor är nu ute och leker i sandlådan utanför mitt hus medan jag äter frukost. japp. jag är sjuk. anmäld. sjuk är väl lite av en överdrift. jag ska nog gå till skolan senare idag. men inte nu för nu ska jag leka i sandlådan, hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

SIERRA!!!! HON E ASFIN!!! <3<33<

2011-05-17 @ 21:09:27
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0