hej C1/ N1

eftersom att cis aldrig bloggar och jag är sjuk och ändå inte har något bättre för mig så bloggar jag åt henne.
jag kan försöka skriva om hennes dag, även fast jag inte vet vad hon gjorde. okej, nu kör vi.

jag vaknade klockan halv nio och var så himla trött så jag bara ville dö. sen gick jag ner och badade i en halvtimma, kom på att jag börjar nio men det är ändå ingen vits att gå å lästiden med sanjay. kom till sko,an klockan tio då vi har svenska men då slog det mig att nora är sjuk så jag kan ändå inte jobba på arbetet om realismen. istället gick jag till foajen, där spelade johan i fristads band och det var asbra. ändå var det bara jag som lyssnade, sjukt konstigt. sen hade vi lunch och det var jätteäckligt men jag måste äta där för annars blir manoj inte glad för han har lagat specmat bara till mig. på muskteorin var jag bar jätteless på alla och alla var dryga och tondöva. sen stack jag till midgård och hade storband. det var nice. nu taggar jag house.

jag antar att det var så cis dag såg ut, inte för att jag har någon aning men ändå. hejdå. / N1
p.s det här kanske inte kommer upp på en gång för blogg.se är cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0