Min Dag i Mina Egna Ord

eftersom jag aldrig bloggar så sjag jag göra det nu. jag ska skriva om min dag som min vän Nora Karlsson just gjorde. okej, nu kör vi.

jag vaknade klockan nio och var halvtrött. inte jätte för hela min familj var borta och det var svinskönt. sen gick jag ner och badade i en halvtimma, kom på att jag tänkte vara på skolan tio men inte kommer hinna så jag satsar på kvart över tio istället. kom till skolan men kom på att nora är sjuk så jag kan ändå inte jobba med arbetet om realismen. så itsället går jag till till referensbiblioteket och läser en kärleksbok. sen gick jag till foajén och lyssnade på peppar peppar med johan från fristad som basist och det var asbra, och efter ett tag var det bara jag som lyssnade. konstigt. där satt jag hela luchen och orkade inte äta. på musikteorin var jag bara jätteless på alla och alla var dryga och tondöva. sen stack jag till midgård och hade storband. det var nice. nu taggar jag house.

hur kunde hon veta så mycket om min dag????????? det var speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0