när? nu

omg jag är less på att jag inte kan lägga upp bilder från min dator.

Första maj! sjukt jävla bra dag! jag, sebastian, nora och gustaf var enade i kärlek på stan och krossade högern. nästa år är det jag som talar på apberget, sanna mina ord. eller skriker viktiga saker i megafon. ni ska få se!
valborg var också sweet ofc, gustaf och alfred bögade, dom har ju inte setts på två veckor så det var mycket känslor som skulle fås utlopp för. och vi lyssnade typ sjuttiofem gånger på Hey baby med pitbull (allvarligt bästa låten jag vet), jag vill smaka dina äpplen??? med ted gärdestad (typ vackraste, sexigaste låten) och sture P. inget mer med det. kort sag, vi stekte jävel
nu ska jag sova och leva kvar i den lyckliga känslan av att det finns hopp för samhället åtminstone denna dag på året. fred på jorden!<3

Kommentarer
Postat av: nouchres

blogga....:(

2011-05-09 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0