1 november

jaa okej det jag försökt ta kort på här är soffbåten. best place on earth, tänkte dela det med er alla
alltså man styr ihop sofforna, lägger alla kuddar och täcken man hittar däri, slår på tvn, en film, vad som helst, och slår sig ner. livets bekvämlighet! tradition i mitt liv sedan många år tillbaka
så alltså gårkvällen: jag nora och cissi såg paranormal activity 1 och 2 här. det var kul. det var obehagligt. men med tanke på att jag är världens töntigaste person innerst inne dvs gråter när jag ser på skräck, gick det väldigt bra för mig. grät ej. färgade också cissis toppar blå tacka mig för att det blev så nice
a juste vi såg också två andra bra program: nazistjägarna och ett naturprogram om nord&sydpolen. bra tv helt enkelt
sen imorse la vi oss här återigen och såg halloween. det var ju askul en bra komedi helt enkelt
snart kommer sebastian hem från stockholm och hit. hoppas han vill ligga i soffbåten för det tänker jag göra resten av mitt liv fan vad nice det ska bli

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det vart sååå nice. Love u cis <3

2011-11-02 @ 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0