Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Jag heter Cecilia och jag älskar mitt namn.
2. jag älskar hästar. älskar alla djur. människor är också djur. love y'all
3. jag har en hund som jag älskar som har många olika humör
4. det finns en sjukdom som gör att man inte förstår sarkasm, älskar alla som har den
5.  x antal personer i min klass tror att jag alltid är ironisk. alltså alltid. 24/7, alltså att jag inte kan vara allvarlig. älskar verkligen dem
6. jag är sjyst och cool fick jag veta häromdan, tydligen några 96or som tycker det, älskar mig själv
7. jag hatar ingen, ustrålar ibland hat men som ni vet är jag alltid ironisk, jag bara älskar
8. jag älskar min järnponny
9. min mamma tror att jag har ADHD, hon älskar mig
10. älska din nästa som dig själv

Kommentarer
Postat av: amalia

älskar också djur! :) fin blogg! :)

2011-11-16 @ 13:19:47
URL: http://hästjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0