Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

skrev just ett jävligt långt inlägg. tänkte dela med mig av mina känslor som jag sällan gör för er, med ödets ironi knullade sönder mitt liv och allt försvann. nu vill jag bara gråta
skrev om en massa saker jag oroar mig för. många allvarliga saker som ni nu kanske aldrig får veta. jo det ska ni:
att jag inte kommer bli musiker
att jag inte kommer tillföra någonting viktigt till världen innan jag dör
döden
vad folk tror och tycker om mig
att jag ska fortsätta vara samma person som jag är nu i resten av mitt liv
olyckliga människor
att någon av mina vänner/någon i min familj ska dö
att min hund kanske inte är lycklig
att min brors förra marsvin som nu är adopterat av sebastians syskon inte är lyckligt
global orättvisa och förtryck
allt lidande i hela världen
+ ca 1000 andra saker
jag oroar mig mycket. hatar att oroa mig. varför oroa sig, vad får man ut av det
jag har haft en dålig dag. en dålig vecka. snälla smsa eller ring mig och säg någonting snällt till mig jag skulle behöva det snälla vadsomhelst 070 6054684
jag har iallafall bakat perfekta lussebullar och köpt glögg och pepparkakor till mig och sebastian som kommer hit om en stund. hoppas ni har en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ahha det är en kattunge! det är rasen som ser ut som leoparder, vet dock inte vilken ras det är :( det är min kompis katt!

2011-11-25 @ 23:06:25
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0