Dag 3 - EFIT (ett-foto-i-timmen)

09. 30 spelar tetris och lyssnar på e-type
10.30 har svenska och gör geniala julkort!! istället för referat. och ser taggad ut
11.30 var och klippte mig och färgade på hålet, vad tycker ni? :) riktigt nöjd faktiskt, känns kul :)
missade några timmar... 14.00. har jävligt tråkigt på projekttimmen
missade några fler timmar.. 17.00 om en kvart åker pappa till afrika
18.00 har precis duschat ska snart torka och styla mitt hår det blir lätt eftersom de e så kort nu :p brorsan gejmar....
19.00 jag har fixat håret och ska nu dra iväg, c u
23.40, jag och sebastian kom precis hem, går och lägger oss nu godnatt peace
Det är förresten vår 16månadersdag idag, kul för oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0