ett besök på umedalensvårdcentral

idag har jag varit på en lektion = idtrottsteoriprov, fick 22 av 26 = jag är lyckad
åkte sedan till vårdcentralen och tog blodprov och fick receptbelagt smärtstillande och hostmedicin + fler underbara saker
på vårdcentralen fick jag:
hostmedicin
Voltaren
tassalva
ögongel
läkeroltabletter menthol
doseringskopp
underbara saker. tassalva: det enda rätta för läpparna. eller tassarna
ögongel: en sak kan ni få veta om mig, att jag baddar ögonen i kallt vatten flera gånger om dagen, varje dag. kan inte koncentrera mig om jag inte gör det, mår dåligt och blir retlig. gelen är svalkande och helt fantastisk för mig
mentholtabletterna: jag är beroende av menthol. det ska vara menthol på allt. mina bästa: mentholtabletterna, otrivin menthol nässpray, mentholschampoo, click n rolls, allt annat kan dö
ska tillbaka till skolan ikväll, vet ejriktigt vad jag ska göra där men jag hänger på och ser vad som händer, sen blir det kväll med brudarna ciao

Kommentarer
Postat av: din bästa vän sen sjunde klass också jag älskar dig vännen love you so much

why are you so funny bitch....................? love ya

2011-11-11 @ 17:34:31
Postat av: Linnea

ja varför så rolig

2011-11-12 @ 11:55:26
URL: http://mellorina.blogspot.com
Postat av: Linnea

ja varför så rolig

2011-11-12 @ 11:55:36
URL: http://mellorina.blogspot.com
Postat av: ciesiiela

vi kommer norrkan kmr på kvällen tror jag.....saknar dig med <3

2011-11-12 @ 12:58:38
Postat av: ludvig

jo 10 kronas för en kopp bryggkaffe. väldigt värttt.

2011-11-13 @ 02:49:06
URL: http://apelsinmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0