tror jag måste göra en listblogg. men ni behöver ju inte läsa om ni inte vill

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
varje sekund i hela mitt liv
Titta på dig själv i spegeln:
Ibland
Gnälla:
Ja
Skrika:
Ja 
Sova:
Ja
Ha ångest:
Ibland
Skada dig själv med flit:
hehe ja varje dag emo is the only way
Ta mediciner du inte borde ta:
tar tre burana per dag men jag ska till doktorn imorgon hihi
Vilja dö:
ja jag sa ju att jag var emo för fan lol
Drömma mardrömmar:
Sällan,
Drömma sexdrömmar:
om dig ;)

Ta droger: jah hela tiden :O

Försöka vara annorlunda: behöver inte försöka ;)
Klä dig i svart:
Varje dag varje plagg
Gå till kyrkan:
sällan
Gå i skolan:
Ja oftast
Röka:
ibland
Ha sex:
ja
Ljuga:
Ja är ganska extrem mytoman när det kommer till folk jag inte känner
Hata folk:
Nej
Lita på folk:
varierar

VEM:
Saknar du:
alltid min mormor, just nu familjen Miller
Vill du döda: men heela jorden lol såkalrt är mördare ut i fingerspetsarna
Rörde dig sist:
rörde till tårar eller tog på? förstår inte
Vill du slå:
ingen
Kysste dig sist:
sebastian jonsson
Vill du kittla:
min hund
Kramade du sist:
sebastian eller kanske cissi?
Vill du prata med:
någon som kan hjälpa mig med idrottsprovet
Skrek du på sist:
mamma tror jag eller bror
Vill du vara som:
flera, ska jag skriva några? Jan guillou, aretha franklin, michael brecker, karl marx, en ryss vilken som helst, mina vänner på olika sätt, ghandi, beyoncé, serj tankian, uje brandelius, en snäll person, alla dessa av olika orsaker, helst vill jag vara en blandning av alla + några fler

Sårade dig sist: ahhh vet intee
Vill du bli galet full med:
per morberg eller mina brudar
Gjorde dig riktigt glad senast:
vegas
Fick du sms från senast:
vårdcentralen
Ringde dig senast:
vet inte

Är vackrast på jorden: om man inte får svara sig själv.......................................................................... :S ?


HAR DU:
För många vänner:
nej

Förföljelsemani: nej men ibland har väl alla det 
Tvångstankar:
vissa relativt orelevanta
Någon annan psykisk sjukdom:
EMO sjukdomen :p
Någon fysisk sjukdom:
ja just nu men inte alltid
Någon skada:
ja i revbene
Färgat håret:
hehe ja när jag var emo 4 real typ hundra miljoner gånger <3<3<3<3
Brutit några ben: nejnej
Några piercings:
5 i öron + nosen
Egen dator:
ja
Bra självförtroende:
e ja e bäst i hela väärlden /världens bästa cissi
Kysst någon:
öh näe eller va elelr
Haft sex:
ja
Köpt kondomer:
nej
Tagit nakenbilder:
varje dag varje sekund
Sagt jag älskar dig till någon idag:
ja
Bjudit ut någon:
vet inte
Varit kär:
ja
Dumpat någon:
heh ja 
Stulit någonting:
ja
Lämnat landet:
jo, som illegal utvandrare
Tuttat eld på nått:
ja 
Gjort något olagligt:
ja

HUR:
Går du:
snyggt såklart
Svarar du i telefonen:
hallå, eller om jag orkar på hemtelefonen hejdetärcecilia
Fördriver du tiden:
listor
Mycket pengar har du:
amen huuuur mkt som helst
Tjänar du pengar:
spelar irlänska sånger i kyrkan
Ofta diskar du:
jävligt sällan
Ofta städar du:
jävlgt sällan
Många stör du dig på:
för många. min största brist
Ofta träffar du din familj:
ofta nästan var dag

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag är något = bäst av alla
På gud:
jag är gud
På rymdvarelser:
ofc

Att folk tycker om dig: vissa

På ett liv efter detta: jajajajj
Att fiskar kan tänka:
ja
Att du kommer leva länge:
vet inte vad jag tror

 

 


Kommentarer
Postat av: noranoranoranoranorano

så jävla fartfylld gif asså!

2011-11-11 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0