desperately seeking Susan

jag lever, om ni betvivlat detta till följd av min frånvaro, ty jag har ej varit i kontakt med en dator av något slag sen i fredags. det var ju kul,
okej läget är såhär: jag var i skellefteå med djurens rätt och hade en bra dag, fast jag mådde ganska dåligt men det var djuren det var fokus på inte mig så det fick vara
när jag kom hem mådde jag helt förjävligt, somnade halv åtta, vaknade typ femton timmar senare med 39,2 graders feber och allt var ett helvette. så har de senaste dagarna varit, så jag har inte ens orkat fälla upp dataskärmen förrän denna vackra dag
och ingen vecka i historien kunde varit sämre att bli sjuk på. missade allt jag sett fram emot i mit liv typ. jag har gråtit i x antal timmar de senaste dagarna över min olycka men nu har jag accepterat den och känner mig som hemma i den
jag mår bättre idag
igår såg jag Desperately seeking Susan igen, den gillar jag för madonna är jävligt nice

Kommentarer
Postat av: cecilla <3

jag har klippt mig..fast bara tunnare inte på ngt annt vis, hoppas du blir frisk snart cisen!!!!! <3 <3

2011-10-25 @ 15:51:14
Postat av: ludvig

till lite såhär bra grejer; börja käka vegitariankäk, sluta köpa neutrogenas produkter, saker som är bra helt enkelt.

läget är väl då inte speciellt bra skulle jag säga. inte lika jävligt som du verkar ha haft det, men ändå inte så bra.

2011-10-25 @ 16:38:03
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: ludvig

tur att man kan stava också heheh

2011-10-25 @ 16:50:05
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: ludvig

det sägs att de håller på med massa crazy djurförsök och sånt

2011-10-26 @ 12:15:31
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: ludvig

asswå javenne riktigt men nån har sagt deet till mig och sen så googlade jag och jag hittade nå folk som sa att det var så. Men internet har ju inte alltid rätt dock...

2011-10-26 @ 22:32:03
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: cecilia <3

cis vad gör du nu för tiden?

2011-10-27 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0